Dear Liar
Song Yi Fei (Qu Meng Ru), a sheltered and naive young woman, has always dreamed of finding her perfect husband. When Qi Lin (Fan Zhi Xin) proposes, she believes her fairytale wedding will lead to a perfect married life. However, their seemingly idyllic marriage quickly unravels when a mysterious stranger reveals dark secrets, convincing Yi Fei that Qi Lin may be plotting to murder her. Trapped in a web of deception, Yi Fei must find a way to protect herself from her potentially dangerous husband before it's too late. This is a 2023 Chinese romance thriller drama directed by Zhang Heng.