Deep Dive Australia
Join biologist Lizzie Daly on a 30,000-kilometre road trip along Australia’s stunning coastline. Spot extreme animals, from tiny turtles to colossal whales; uncover secrets deep in ancient waters; and meet the human protectors of this biodiversity.
Tropical Shores
Explore the shores of the Northern Territory and the abundant waters of the Great Barrier Reef. Face flooded roads, hungry saltwater crocs, and killer jellyfish as Lizzie investigates why so many strange, deadly creatures make this remote area home.
Complete the trip’s final lap in the untamed lands where Australia’s interior desert meets the hot, hostile Indian Ocean. Confront the challenges of survival in this region as Lizzie dives with tiger sharks, manta rays, and nomadic turtles.