Deep Water
When the mutilated corpse of a young man is found in a beachfront apartment in Bondi, Detectives Tori Lustigman (Yael Stone) and Nick Manning (Noah Taylor) are assigned the case. Is this brutal murder a domestic, a robbery gone wrong, or a gay hate crime?
Tori Lustigman relocates from the country to her childhood suburb of Bondi to put the past firmly behind her, partnered with Nick Manning, they're assigned to investigate the brutal murder of a young man.
Tensions rise between Tori and Nick after the fatal shooting. Meanwhile another body is found and evidence links a former football legend to the past crimes.
Evidence found on Toohey body connects his death to the other killings, but phone records show that the footballer's last few calls were to his lawyer. Tori receives startling news about what happened to her brother.
Tori finally got her man, but her relationship to one of the victims may jeopardize the case.