Delicacies Destiny
The young cook Ling Xiao Xiao was determined to become the first royal chef in the world and began to succeed in this dream when she won the appreciation of the prince Zhu Shou Kui and was employed in the delicacy room.
Ling Xiaoxiao, who has made herself a name as a chef, leaves her restaurant in pursuit of her dream of becoming the Top Imperial Chef; meanwhile, the Imperial Palace desperately searches for a chef who can satisfy the Crown Prince's palate.
As Ling Xiaoxiao was wandering the streets, Crown Prince's Chief Eunuch, Zheng Li, appeared before her and told her that the Crown Prince wanted her back; as it turned out after he had tasted the wrapped rice, he immediately fell in love with it.
Ling Xiaoxiao's dish was a success, yet it couldn't break down the barrier among the brothers until she convinced the Crown Prince to tell the truth.
Ling Xiaoxiao sees through Noble Consort Li's scheme; when the truth is revealed, Li is imprisoned; a skilled chef, Lu Yunzhou, goes to the Crown Prince's kitchen and bullies the staff; Ling Xiaoxiao challenges Lu Yunzhou to a competition.