Diary of Our Days at the Breakwater
Breakwater Club
Hina Tsurugi is starting high school in the countryside. She's excited to join the Handicrafts Club, but she runs into a girl named Yuki by the ocean and before she knew it, she somehow joined something called the Breakwater Club.
The girls in the Breakwater Club head over the Kamegahama to try to fish for some flatheads.
The girls go clamming and Hina and Natsumi meet the Breakwater Club's advisor for the first time.
Ms. Kotani stops by again and asks the girls to fish for some li'l horsies so they can have some for dinner. Later on, Hina's mom finds some old fishing gear and Hina attempts to go fishing all alone.