Dirty Sexy Money
The Lions
Nick enlists the help of an airplane mechanic to try to figure out who killed his father; Juliet refuses to take part in an important family photo shoot; Tripp pressures Patrick to announce his candidacy for the Senate.
Nick travels to an Italian vineyard to meet with a spy who may know about the death of Nick's father; Letitia confirms to Tripp that she had been unfaithful to him throughout their marriage; Jeremy struggles to keep his affair a secret.