Donkerbos
When the bodies of six children are found in the forests of Donkerbos, a troubled detective must wrestle with her dark past to catch the killer.
The case is catching up to her as Fanie deals with the fallout of her personal life; how do you keep going when faced with so much hurt and hatred?
The investigation reaches its breaking point as Fanie and Tsedza confront each other; Wolf takes initiative and accidentally makes a crucial discovery.