Doogie Kamealoha, M.D.
Lahela "Doogie" Kameāloha juggles a budding medical career and life as a teenager.
Aloha: The Hello One
Medical prodigy Dr. Lahela "Doogie" Kamealoha juggles getting her driver's license and going to a high school dance with a cute surfer with her responsibilities at the hospital.
Love Is a Mystery
Lahela tries to understand how a man named Caleb lost feeling in his legs as she tries to figure out how she feels about her first kiss.
Walter's surprise appendectomy forces Lahela to operate on him just as she questions defining her relationship with him.