Doubt
Tae Soo wants to trust his daughter, however every piece of evidence he comes across reveals traces of Ha Bin; during his investigation, Dae Hong discovers that Tae Soo is involved in this case.
After Tae-su submits a keychain as evidence, the police discover a link to another case; Yeong-min is brought in for questioning once more.
A man who claims to be Song Min-a's dad appears before Ha Bin; Ha Bin learns from the man that Tae Soo helped Young Min escape from the police; the police raid Young Min's place and take all the kids for questioning.