Dracula
The Count Dracula legend transforms with new tales that flesh out the vampire's gory crimes -- and bring his vulnerability into the light.
A Russian ship bound for England veers toward a terrible fate orchestrated by its dark passenger, but Dracula soon encounters an obstacle in his path.