Dream to You
Dream to You is an upcoming South Korean romantic comedy television series written by Jung Eun-bi, directed by Yoo Sun-dong, starring Hwang In-youp, Lee Hye-ri, Baek Sung-chul, and Lee Yul-eum. The series follows Woo Soo-bin, a film director who has achieved his dream, and Joo Yi-jae, a reporter struggling to make a living who has forgotten her dream, as they reunite 15 years later. It is scheduled to premiere on ENA on July 13, 2026, and will air every Monday and Tuesday at 22:00.