Drive with Swizz Beatz
Swizz and Nasir investigate a SoCal original, the hot rod, with two car clubs: one traditional and one unconventional; they stop by a shop that turns supercars into hot rods and visit a family that custom-builds and races trophy trucks in the desert.
Swizz and Nasir meet up with a car club made up of stunt drivers and then push the limits of Ford trucks out in the desert; the duo also ride dunes.
Michael Strahan gives a tour of his car collection; Swizz and Nasir check out cars popular during Hip-Hop's golden age and the latest new sport luxury vehicles.