Drugs, Inc.
This absorbing documentary series follows the entire supply chain of the illicit drug trade, tracing its production, export, sale and consumption.
Salt Lake Sinners
Salt Lake City is one of the safest cities in the U.S. behind its idyllic veneer, it's in the grips of a drug epidemic.
Minneapolis and St. Paul, Minnesota, are home to some of the purest heroin anywhere in the United States.