Earnhardt
Exploring the racing career and complex family dynamics of NASCAR driver, Dale Earnhardt; with rare archival footage, thrilling races and emotionally revealing interviews.
Ironhead
Dale rockets to stardom on NASCAR's biggest stage with an unprecedented championship, but a series of challenges on and off the track threatens his future; his upbringing inside North Carolina's racing culture sheds light on what drives him.
The Intimidator
Dale transforms into the Intimidator as the bad boy of racing chases Richard Petty's record of seven Winston Cup championships; as his legend grows, the demands of Dale's career fuel tensions within the family.
Dale's fame and fortune reach new heights as he pursues an eighth championship and an ever-elusive Daytona 500 win; but a younger crop of drivers challenge his reign, and family dynamics become more complicated.
Father and son unite on the track at the 2001 Daytona 500, leading the pack in a fateful race that becomes a turning point for the family and the entire sport of NASCAR.