Eden
In the idyllic coastal town of Eden in Australia, the disappearance of a young woman triggers a devastating chain of events which lays bare the dark, hidden heart of the community.
Scout
When Scout Lewis returns home after studying abroad, she’s disturbed by the change in her best friend Hedwig.
Cora & Damian
When Scout is discovered after two days missing, she is determined to find Hedwig but shocked to realise she herself is under investigation.