Elder Skelter
Unlucky Stiffs
A couple is about to divorce for the fourth time; an 80-year-old woman believes she's finally found her dream man.
Death, Lies and Security Tape
A 59-year-old man moves back in with his parents, and someone resorts to murder; two old ladies offer to help a man living on the street, but at a price.