Eloise: The Animated Series
Eloise's mother is still on tour, so Eloise hangs with most of the guests in the hotel.
Eloise's Rawther Unusual Halloween, Part 1
Every Halloween, the ghost of The Plaza's most legendary and outrageous inhabitant, Diamond Jim Johnson, returns to haunt the halls; but when Eloise encounters this frightening phantom, nobody believes her story.
When eerie sights and sounds spook the hotel guests, Eloise herself is a suspect.