Emperor Of Ocean Park
Follows Talcott Garland, whose tranquil existence is upended by the death of his father.
Chapter One
Emperor Of Ocean Park centers on Talcott Garland, a professor whose life is shattered when his father, Judge Oliver Garland, dies.
Tal's distractedness and frustrations lead to an unexpected outburst that threatens his marriage.