Endlings
Hewes uses Johnny and Julia’s pasts against them as Ling unwittingly gives Tabby a startling vision of what’s to come, forcing the family to decide whether to fight the future or accept it as fate.
When a playful endling takes control of the farmhouse, locking Julia, Johnny and Finn inside, it's up to Tabby to save them.