Endride
Worlds collide when Shun Asanaga is transported to Endra, a kingdom beneath the Earth. To get home, he’ll have to help Prince Emilio regain his rightful throne by defeating King Delzaine. Can the two restore a kingdom and get Shun back home?
Ride
Shun Asanaga, a young man with an obsession with crystals, finds himself pulled into a world within one.
Shun and Emilio escape to a hideout but soon abandon it to begin their journey to defeat Delzaine.
When they're ambushed by a band of revolutionaries, Shun and Emilio make surprising new allies.
Lacking in numbers to revolt, the Ignauts consider an alliance with the very group that attacks them.
After reuniting with Pascal and Alicia, Shun's determination to return home is stronger than ever.