Sur les traces des pionniers du froid
Ben Fogle and Dwayne Fields relive the trials and tribulations of the deadly race to the pole at the beginning of the 20th Century; they step back in time to wear the clothes, eat the food and use the same kit as Scott, Shackleton, and Amundsen.
Ben and Dwayne land in Antarctica to take on the mantle of their Edwardian forebears.