Everybody Still Hates Chris
An animated revival of the live-action show Everybody Hates Chris, about Chris Rock’s experiences as a skinny Black nerd, growing up as the oldest of three kids in a working-class family in Bed-Stuy, during the Reagan-era 1980s.