Everything Is Fine
A woman named Claire is dreaming about a horrible clown stalking her on the street; she signals to her sister, Marion, to slip into a bakery, slipping in step behind the clown, pushing him down and beating him to a pulp.
Alphonse
The Vasseur family prepares for a bone marrow transplant for Rose, age nine, who has leukemia.
The Deer
It's transplant day; Marion retreats into denial, and Claire tries to draw her back to reality.
After several weeks in the transplant room, Rose's health shows no signs of improvement.
Relief aside, Marion discovers their new life at home with Rose, whose illness turns into a tyrant.
Claire and Marion are on vacation with Léonie and Lou, but misery is no less painful under the sun.
The doctors grant Rose a discharge for Christmas; Claire realizes it's most likely her last.