Exclusive Fairytale
From a very young age, Ling Chao (Jun) was aware that his mother desperately wanted a daughter. What made this knowledge painful was the fact that the neighboring family had a daughter, Xiao Tu (Zhang Miao Yi), who was exactly his age. With a mother who doted more on the neighbor girl than her own son, Ling Chao decided to do everything he could to make his mother see her son’s superiority. Refusing to be anything less than perfect, Ling Chao spent his entire childhood working hard to be the best. Always at the top of his class, Ling Chao excelled at everything he did while Xiao Tu was satisfied with doing just enough to get by. Opposites in almost every way, the only thing Ling Chao and Xiao Tu had between them was an odd friendship that teetered precariously on the border between love and hate. Now grown, Ling Chao has come to expect Xiao Tu will always be in his life. But when she expresses a growing interest in Yin Zi Han (Xiong Ao Bo), Ling Chao begins to feel some very unexpected pangs of jealousy. Realizing he has more than friendly feelings for his lifelong frienemy, will Ling Chao find a way to tell Xiao Tu how he feels before she drifts out of his life forever? Adapted from the novel “Once We Come Across Love” by Yi Jin, “Exclusive Fairytale” is a 2023 Chinese romance drama directed by Gong Yu Shi.