Exploring China: A Culinary Adventure
Ken Hom & Ching-He Huang cook their way across China in a visually rich culinary journey against the stunning backdrop of ancient and modern Asia. Beyond an exciting culinary odyssey, this is an emotional homecoming, a cultural adventure, and an anthropological and historical road trip.