Exponentially
"Exponentially" with Azeem Azhar celebrates a promising near-future and how critical thinking can guide the exploration of what's necessary to turn exciting new visions into reality; Azhar and his guests place cutting-edge ideas under a microscope.
Time to Own Your Thoughts?
Professor Nita Farahany reveals to Azeem Azhar the startling advancements of brain-scanning technology and the extraordinary implications this tech has for privacy and humanity.
Emad Mostaque, the controversial founder and CEO of Stability AI, makes the case to Azeem Azhar that open source generative AI is the best path to reducing global inequality.