Extreme Cake Makers
Eloise creates a gravity-defying cake; Phil and Christine create a seven foot long cake with a Wallace and Gromit theme.
Phil and Christine hope to scale new heights with a five foot long lemon and elderflower cake designed to look like a leaping fish.