Extreme Road Ragers
Chantel & Lisa
Driving several hours a day is too much for Chantel to handle; fines make Lisa's road rage worse.
Kevin & Ryan
After a violent incident, Kevin's life is on the verge of collapse if he can't control his anger.
Akilah says she's too cute to have this much rage; her mother and her boyfriend don't recognize her.