Face Off: Game Face
Sy-Borg Showdown
The artists create fantasy characters around a set of ears, monsters that haunt creepy locales and "Star Trek"-inspired cyborgs using everyday electronics parts.
Makeup to the Max
The artists create beautifully grotesque spider-human femme fatales, "Mad Max: Fury Road"-inspired warriors and classic monsters afflicted by a weakness that can kill them.
The artists must create human-fish hybrids, use accounts from exorcisms to create demons, and take on a magical final challenge inspired by spells from Harry Potter.
The artists create plant-human hybrids, superheroes inspired by Marvel's Infinity Stones, and Bogeymen based on their own childhood fears.
The artists create beautiful aliens inspired by futuristic fashion, the spawn of two mutants from the X-Men universe and greyscale creatures inspired by 1950s science fiction films.
The artists create ghostly pirates inspired by "Pirates of the Caribbean," rulers of mythical lost worlds, and "Star Wars" inspired bounty hunters.