Fall in Love With Him
Carefully selected by the powerful Sariel, Qin Zan (Jason Fu), Sikong Ming (Chen Yu Cheng), Yan Meng (Lucas Liang), and Bai Ze (Pan Xing Yu) are four mysterious men known as "Mr. Time" who have been assigned to harvest love and relationships in the A104 region. Despite having no memories of their own, they repeatedly encounter Xiang Ling Er (Eunice Han), a girl constantly in danger, and sense an inexplicable connection to her. As their collective fate becomes increasingly intertwined, they discover a sinister power attempting to control not only the Mr. Times but the entire world. Defying their original orders, the four Mr. Times choose to fight against this dark force, risking everything to protect those they have grown to love.