Falling Into You
Chen Zi Tong (Puff Guo) is down on her luck. She was once a promising taekwondo athlete with hopes of competing at the Olympic Games. But a debilitating knee injury inflicted by a scheming friend and a disloyal boyfriend forced her to turn her back on her sporting ambitions. She still dreams of returning to competition, but has been forced to take on a job as a worker at a startup delivery company. After a strange mishap, she meets the young, successful CEO Fang Zhi Sheng (Jiro Wang) of the promising company. She manages to land a job at his company’s head office, but Fang Zhi Sheng soon discovers that his many charms – so effective with almost every other woman he meets – appear not to work on Chen Zi Tong. She retains her aloof and tough persona, no matter what. However, Fang Zhi Sheng has one key weakness – he suffers from hemophobia and is scared stiff at the sight of blood! Slowly, the unconventional duo begins to form a bond. Fang Zhi Sheng helps encourage Chen Zi Tong to start rehabilitating her injury and return to training. And she, in turn, helps him confront his fears. Could love also bloom here? “Falling into You” is a 2020 Taiwanese drama series.