Famous in Love
Based on the novel by Rebecca Serle, FAMOUS IN LOVE follows ordinary college student Paige as she gets her big break in a Hollywood blockbuster. Paige must navigate her new star-studded life and undeniable chemistry with her two co-leads while discovering the highs and lows that come with being the new It Girl in town.
Nina and Rainer take a last-minute trip to China to rescue Locked from a new setback, which derails Rainer’s weekend plans with Paige. But when Alan and Rainer bond over their mutual tastes, Nina feels uncomfortable. Cassie’s financial problems continue, so she feels forced to take more shifts as a topless maid. Meanwhile, Jordan deals with issues involving his mother.