Fate: The Winx Saga
To the Waters and the Wild
In hopes of mastering her magic, Bloom begins her studies at Alfea and crosses paths with her curious classmates; a secret comes to light.
No Strangers Here
A new day dawns as the students explore their powers and feelings; Bloom and Stella team up for a mission; the Burned Ones' reign of terror unfolds.
Bloom explores a pivotal memory; Aisha struggles with her studies; Silva shares a secret; a party takes shape.
Bloom continues searching for answers with Sky; Beatrix strives to conceal her crime; a special guest visits Alfea and leaves Stella feeling conflicted.
To reconnect with Beatrix, Bloom seeks the help of a fellow student; Sky open up about his past; Ms. Dowling shares more of her story.
As the Alfeans fight for survival, the truth about Bloom's destiny is revealed; she struggles to help defeat the Burned Ones.