FBoy Island
Three women move to an island where they're joined by 24 men-12 self-proclaimed "NiceGuys" looking for love, and 12 self-proclaimed "FBoys".
How Sarah Got Her Groove Back
With their true colors revealed, the nice guys revel in their elevated status, while the FBoys struggle to redeem themselves.