Fierce
Wildlife expert Steve Backshall travels to the wild islands of Indonesia where he finds Komodo dragons, king cobras and the flamboyant cuttlefish.
Steve travels to Mexico, where he gets hands on with a two-metre-long rattlesnake and goes swimming with two feisty American crocodiles.
Steve Backshall visits Namibia, where he tracks two hungry cheetahs as they hunt.