Fight for My Way
Aera does a favor for an old classmate; despite himself, Dongman ends up fighting again.
Aera is excited when an announcer position opens at her company; Soelhui worries about her coworker liking Juman.
Dongman commits to returning to martial arts; Juman and Seolhui fight over her treatment at work.
Aera begins to date Moobin despite misgivings; Coach Hwang advises Dongman against competing so early.
Aera gets closer to landing the announcer job; a party with Juman's family isn't fun for Seolhui.