Film Club
Best friends Evie and Noa have watched films together since they first met; now Noa has news which is set to change everything.
Her world rocked, Evie has retreated to the safety of the garage. But with a new understanding, Suz and Izzie create a unique version of Film Club to bring back Evie's smile.