Fishing All Stars
Dean Macey is joined by a variety of guests as they travel to a wide variety of different venues within the UK and Europe, putting their fishing skills to the test. From hard-fighting barbel in flowing water, to bagging up on smaller species, and hooking into big carp, this show has it all!