Flash Gordon
Dr. Zarkoff's request to test his new anti-gravitation device on a remote planet is denied because of the mysterious deaths of most of a recent scientific expedition that recently explored the world. The sole survivor's wild tale of an idol's curse is dismissed by Flash and he, Dale and Zarkoff return to the planet to investigate.