Follow the Steps
One of the most successful breaking crews of all time, Flying Steps are four-time world breaking champions. They’ve broken the mould – now they’re out to break America... one show at a time.
Breakout performance
The Flying Steps are one of Europe's most renowned dance crews. In the hours leading up to their stateside debut, they recount their rise to fame.
Burning at both ends
After wowing the American audience at the stateside debut of Flying Bach, the Steps return to Europe to premiere their magical new show, Flying Illusion.
As the final touches are put on the Flying Illusion show in Austria, Robozee and B-Boy Willy share how they became the newest members of the Flying Steps.
After the premiere of that new show, the Flying Steps perform on a cruise ship. Robozee makes his debut as lead choreographer and gives a tour of his hometown of Kassel, Germany.
The Flying Steps visit San Francisco to launch a tour and hawk for a gig in Las Vegas. Vartan Bassil does some shopping, while Anna Holmström hangs with her siblings back in Sweden.
The dream of a gig in Las Vegas gets closer for the Flying Steps as Benny and Vartan learn the ropes. Meanwhile, B-Boy Willy has dreams of competing in the Red Bull BC One World Final in Paris.