Forbidden Love
I'd Do Anything for Love...
Elmer's transition out of the Amish leads to an unsavory addiction, Laurie struggles converting to Judaism, and Ashley sets out to ease tensions.
Ashley's plan to bring Mohammed and her family together backfires, and tensions rise when Kris's dad pushes salvation onto Lensa.
Mohammed confronts Ashley's sister, Eli and Laurie butt heads when Laurie won't wear her Star of David necklace, and Lensa storms out of church.
Lindsey and Elmer head into Amish country to reconcile with his family and Kris's dad pushes Lensa too far.
Mohammed gives Ashley an ultimatum, tensions rise at Eli and Laurie's housewarming party, and Kris is faced with a life-changing decision.