Forensic Investigators
Paul Denyer
When a young girl's body is found in a park in the teeming rain, the police have the odds stacked against them.
When a skull is found at Botany Beach, the police, crime scene examiners and the forensic pathologist, among other specialists, are brought to the scene.
In April 1999, Maya Jakic's body was found covered under leaves and hidden in bushes outside the front of an unused Adelaide police patrol station.