Forensics: The Real CSI
With unparalleled access to crime scene investigators, this series follows major and complex cases to reveal the crucial role cutting edge forensic science plays in bringing criminals to justice.
A few friends are together enjoying a few drinks when one of them is killed, and a suspect is quickly arrested.