Freakshow
Freakshow follows Todd Ray's quirky family business - the Venice Beach Freakshow. Spectators gather to see truly unique people, specimens and creatures. Normal is relative.
Swords a Plenty
Asia attempts to swallow a sword for sword swallower's day; competition heats up among the performers.
"The Lobster Boy" joins Todd on a family trip to obtain a two-headed baby; a performer panics.
Murrugun performs a human pin cushion stunt; Creature tries to reunite with his daughter.
Todd hosts a "Freakshow" strongman competition; a new performer's story strikes a chord.