From Russia to Iran: Crossing the Wild Frontier
Levison Wood undertakes an epic, 2600-mile journey across the mighty Caucasus mountain range.
Take a closer look at a forgotten European war zone in the Nagorno-Karabakh region of Azerbaijan, then join Levison for a trek through Armenia. Hike into Iran as he makes his way to Tehran, the Caspian Sea, and the journey’s successful end.