Fubar
Fleeing the wildfires of Fort McMurray, Terry and Dean retreat to Calgary, with nothing but emergency government debit cards to their names. The two find shelter in Calgary where Terry discovers high speed Internet and Dean forms his band Night Seeker and embarks on an epic journey to record his concept album, ’3069’.