Funny Little Stories
Everyone has something to tell about the year 2020 and the pandemic: stories involving work, relationships, fear, loneliness, social differences, privileges and family.
Living rent-free at his ex-wife's house, the unemployed celebrity agent DaLuz finally gets an opportunity to reenter the job market, after a burnout that cost him his job where he worked as assistant to the star Anitta.