Futsal Boys!!!!!
After watching Tokinari Tennoji represent Japan in the U-18 World Cup, Haru Yamato aspires to be a futsal player like him; he joins the Koyo Gakuen Futsal Club where he meets his teammates.
A Dream's Kickoff
With mischief on their minds, some troublemakers find their way to the school after a Futsal match with two students of the same class.