Gakuen Handsome
The top-class boys school in the prefecture, Baramon Private Academy. The protagonist who just transferred there encounters various tough guys at the school As soon as you pass the gates, there was handsome— The outlaw teacher, the captain of the soccer team, his childhood friend who he hasn’t seen in seven years, etc... This is a school love story filled with very uniquely extreme feelings.
Welcome to Baramon High School
Due to his parents’ job transfer, Yoshiki transfers to a private all boys’ school, Baramon High School. There, he reunites with his childhood friend who he hasn’t seen for 7 years, Takuya, and meets his outlaw teacher, Teruhiko Saionji!