Game of Crowns
Beauty is Pain
After entering Mrs. Connecticut on a whim and winning, Lori-Ann Marchese preps for the Mrs. America pageant with the help of two former Mrs. Americas. Lynne Diamante helps Leha Guilmette prepare.
Shelley, Vanassa, Lynne and Susanna make a friendly bet on Lori-Ann and Leha, but Leha's husband hears of it in the audience; in New England, the ladies try to explain to Leha.
Lynne, Shelley and Susanna recount the drama; Susanna throws a fashion show starring her daughter; Leah confronts Susanna about the accusations made about her husband; Lynne and Leha's friendship is in danger.
Vanassa and Shelley confess to trash-talking Leha; Lynne begins planning her 15th anniversary; Vanassa doesn't feel ready for the next pageant; Lori-Ann trains hard.
Shelley encourages Vanassa to speak with Lynne; Shelley organizes a peace-making trip; a private investigator is following Leha's family.
Shelley has a difficult decision to make; Lynne prepares for her 15th anniversary vow renewal; Vanassa speaks at her breast cancer walk.